- Zpět
- Pánské - VŠE
- Bundy nezateplené
- Bundy zateplené
- Kabáty
- Kalhoty dlouhé
- Kalhoty 3/4
- Kalhoty krátké
- Kombinézy
- Košile krátký rukáv
- Košile dlouhý rukáv
- Mikiny
- Svetry
- Trička, tílka
- Spodní prádlo
- Plavky
Máte dotaz ohledně nakupování na našich stránkách? Rádi Vám ho zodpovíme.
Než zavoláte na naše telefonní linky, zkuste svou odpověď najít pod některým z následujících bodů.
Platí moje registrace provedená na starých internetových stránkách i v jejich současné nové podobě? Jak se s nimi mohu přihlásit?
Ano, pokud jste byl v minulosti zaregistrován v některém z našich e-shopů provozovaných na doménách: ARMYSHOP.CZ, SURPLUS.CZ, BRANDIT.CZ a nebo CARINTHIASHOP.COM, pak je tuto registraci možné využít i nyní. K přihlášení však již nepoužíváte svůj zvolený login, ale emailovou adresu, kterou jste použil jako komunikační mail v registraci. Heslo zůstává stejné doposud. V případě, že jste zapomněl své heslo, můžete o něj požádat při přihlašování pomocí Vašeho e-mailu.
Musím být zaregistrovaný, abych mohl nakoupit?
Nemusíte, objednávku je možné dokončit i bez zaregistrování. Ve druhém kroku nákupního procesu (DODACÍ ÚDAJE A PLATBA) si stačí zvolit NÁKUP BEZ REGISTRACE. Tím však, ale přijdete o všechny výhody registrovaných zákazníků.
Jaké mám výhody jako registrovaný zákazník?
Hlavní výhodou registrace je okamžité získání 2% slevy na veškeré nákupy provedené prostřednictvím této registrace a zařazení registrovaného zákazníka do Věrnostního programu, v rámci kterého se může poskytnutá sleva i nadále zvyšovat. Dále registrací získáte vyšší komfort nakupování díky trvalému vyplnění doručovacích údajů v našem systému. Doručovací údaje je možné v průběhu registrace libovolně editovat.
Mohu případně svoji registraci kdykoliv zrušit?
Ano, dle platných Obchodních podmínek, odstavce 3.7., máte možnost registraci kdykoliv zrušit. Registraci a osobní údaje můžete zrušit písemným oznámením prostřednictvím kontaktního formuláře na adresu prodávajícího.
Mohu nakupovat po telefonu ?
Ano, telefonickou objednávku je možné provést prostřednictvím naší zákaznické linky a to na čísle +420 491 482 386.
Zasíláte zboží i do jiných států?
Ano, zboží jsme schopni zaslat do celého světa. Seznam států do kterých zboží zasíláme si můžete zobrazit prostřednictvím menu v horní liště těchto stránek: Předpokládané místo doručení.
Ještě mi nebylo 18 let, mohu u Vás nakoupit?
Ano, pokud jste již vlastníkem občanského průkazu. Osobám nevlastnící občanský průkaz přepravce nemůže zásilku předat. Pokud je nakupující mladší 15 let, je při sestavení objednávky nutná součinnost zákonného zástupce a na kterého bude zásilka i doručována.
Jak postupovat při nákupu zboží, které je prodejné osobám starším 18 let?
Nákup zboží označeného jako prodejné osobám starším 18-ti let je umožněn pouze na základě čestného prohlášení o zletilosti, které je vyžadováno ve třetím kroku nákupního procesu.
Je možné zakoupené zboží vrátit?
Zboží je možné vrátit dle platných Obchodních podmínek, odst. 10 ve 14-ti denní lhůtě a to bez udání důvodu.
Kdy dostanu své peníze zpět?
Peníze za zboží Vám vrátíme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vráceného zboží zpět na určenou adresu prodávajícího.
Jak se počítá 14 denní lhůta?
Lhůta 14 dnů začíná běžet kalendářní den následující po převzetí zboží. Končí-li tato lhůta o víkendu nebo ve svátek, pak poslední den lhůty připadá na nejbližší následující pracovní den. Připadne-li tedy poslední den lhůty na sobotu, pak je ještě možné povinnost splnit v průběhu pondělí.
Musím zboží vrátit v původním obalu?
V případě, že tento obal již nemáte, nebo jste ho znehodnotili, můžete zboží vrátit bez originálního obalu. Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Pokud dojde k poškození zboží, či pokud je vrácené zboží použité, má prodávající právo na úhradu nákladů spojeným s jeho uvedením do původního stavu. V případě, že poškození je takového rozsahu, že zboží již nelze uvézt do původního stavu, mohou náklady dosáhnout i plné ceny zboží.
Jaký dokument mám přiložit při vrácení zboží nebo k reklamaci?
K vrácenému zboží doporučujeme přiložit kopii dodacího listu, nebo faktury, kterou jste obdržel při doručení zboží. Tento dokument potvrzuje, že jste zboží zakoupil u nás a usnadní nám identifikaci vraceného zboží. V případě, že již tento doklad nemáte, můžete si ho opět vytisknout po přihlášení na svém zákaznickém účtu.
Mohu vyměnit velikost oblečení?
Ano. V případě, že se Vám nepodařilo odhadnout správnou velikost oblečení je samozřejmostí její výměna. Postup naleznete v zákaznickém servisu: Výměna zboží.
Jaká je možnost alternativně řešit spor?
V případě, že ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Nenašli jste odpověď na Vaší otázku? Neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince a to na čísle 491 482 386.